منتدى المنايل
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تقوم بتسجيل الدخول في المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
نكت جامده اوي Rybzih9wdjj1

منتدى المنايل
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تقوم بتسجيل الدخول في المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
نكت جامده اوي Rybzih9wdjj1

منتدى المنايل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده اوي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
prof tarek ahmed
منايلاوي نشيط
منايلاوي نشيط
prof tarek ahmed

ذكر
الجنسية : نكت جامده اوي Egyption
المزاج : نكت جامده اوي 2210
المهنة : نكت جامده اوي Unknow10
الهواية : نكت جامده اوي Chess10
الأوسمة : نكت جامده اوي Images10

نكت جامده اوي Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده اوي   نكت جامده اوي Emptyالأحد يناير 25, 2009 2:51 am

مرة واحد بلديتنا سافر امريكا رجع لابس جلابية جينز lol!

واحد بلديتنا عرف ان الجرايد هتغلى راح اشترى ب 1000 جنيه

بلدياتنا حب يوصل بلده بسرعة ركب القطر وقعد يجرى فيه

مذيع تليفزيونى حب يثبت ان بلديتنا اذكياء فعمل برنامج مسابقات و استضاف 3 من بلديتنا

فسأل الاول مين اللى انتصر فى الحرب العالمية التانية الحلفاء والا المانيا النازية؟
فأجاب الحلفاء طبعا التفت الى التانى و سأله
مين اللى كسب فى اخر ماتش للفرقتين الاهلى والا الزمالك؟
فأجاب الاهلى طبعا فسأل التالت
تفهم اية من اجابة السؤالين اللى فاتو؟
افهم ان المانيا حتلاعب الزمالك على التالت و الرابع

واحد بلدياتنا جاله تليفون بيقوله يا صميده امك و ابوك و مراتك و اولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر قال الحياه ملهاش لزمه و راح طالع فوق عماره 30 دور و رمي نفسه بين 30و20 قال الله انا امي و ابويا ماتوا من زمان بين 20و10 قال الله انا مش متزوج قبل ما يقع علي الارض يابوووى انا مش اشمي صميده

غبى لقى أتوبيس مكتوب عليه السيدة زينب - قلع الجزمة و ركب
مره واحد ومراته قاعدين في الطياره فالراجل قال لمراته روحي هاتيلي اشرب فراحت جابتلوه ميه بعد شوية قالها روحي هاتي اشرب فراحت ومجبتش قالها فين الميه قالتلوه اصل الزير الي كنت بجبلك منه لقيت واحد قاعد عليه

مرة واحد دخل على مراته الغرفة بتاعتها فلقى مراته نايمة مع واحد على السرير فقالها يا خاينة وراح طلع المسدس علشان يقتلها فراح الراجل قاللوا معاك الكاميرا الخفية فقال ياه دي خامس مرة يعملوها فيا .

مره حرامى دخل على شقه فيها واحد ومراته وعياله فقال للراجل طلع الفلوس اللى فى جيبك لقتل مراتك فالراجل قعد يضحك فقتل مراته فقاله طلع كل الفلوس اللى فى جيبك لاقتل ابنك والراجل لسه بيضحك المهم خلص على كل العيله فالحرامى فى الاخر قاله انت يا راجل انت مش عايز تدينى الفلوس اللى معاك ليه فقاله اطلع من دول يا بتاع الكاميرا الخفيه

واحد كل م ينزل من بيته يلاقى واحد قاعد جنب عمود بيدخن سيجارتين فساله عن السبب.. قاله انه متعود هو و واحد صاحبه ان يقعدوا يشربوا سجاير هنا، بس صاحبه مات فبيشرب واحده ليه و واحده لصاحبه ...... بعد مده صاحب البيت شاف نفس الراجل تحت العمود بيشرب سيجاره واحده فقاله انت نسيت صاحبك ولا ايه ؟؟؟؟ قاله: لأ اصل انا بطلت

مره واحد نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن لقى مدة الصالحيه منتهيه ..........زور التاريخ وشرب اللبن

مرة واحد راح يجوز فقابل ابو العروسة فقاله ابو العروسة انا مهر ابنتى ما يقلش عن عشر تلاف جنيه فرد العريس و قاله : ليه ده انا معروض عليه واحده بالفين و حامل كمان.

شاب طالع من البيت قالت له امه وين رايح ما رد عليها ومشى وقف تكسى عشان يركب قاله السائق وين رايح قاله اذا ما قلت لامى اقولك انت

واحد غبى قال لصحبه انتا تاخد شهر اجازه من العمل وانا اخد شهر ونسافر فرنسا شهرين

في ناس كل ما برقت السما ظحكو ليش بيحسبو فيى حد بيصورهم

ايه رأيكم Very Happy
mido spy
منايلاوي منورنا
منايلاوي منورنا

ذكر
الجنسية : نكت جامده اوي Egyption

نكت جامده اوي Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده اوي   نكت جامده اوي Emptyالأحد يناير 25, 2009 5:06 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه جامدة اوي النكت دي

شكرا

نكت جامده اوي
صفحة 1 من اصل 1